Lufthansa je najveća europska zrakoplovna grupacija koja teži tome da bude prvi izbor u avioprometu za svoje klijente, zaposlenike i poslovne partnere. Sigurnost, kvaliteta, pouzdanost i inovativnost glavne su odlike i prioriteti grupe u svim poslovnim aktivnostima koje ona obavlja.
Aviokompanije Lufthansa grupacije, s prestižnim brendovima poput Lufthanse, Swiss i Austrian Airlines, pružaju usluge iz svojih središta u Frankfurtu, Munichu, Zurichu i Beču. S brendom Eurowings Grupacija pruža usluge kratkih i dugih letova od točke do točke na rastućem privatnom tržištu putovanja.
Pomoću tvrtki uslužnih djelatnosti, koje su također među vodećim na globalnim tržištima u svojim individualnim industrijama, Lufthansa je pronašla uspjeh i u drugim područjima avioprometa.
Flota Lufthanse
Aviokompanije grupacije trenutno obuhvaćaju 308 destinacija u 103 zemlje na četiri kontinenta i nude 11 738 letova tjedno. Ukupnu flotu čine 674 aviona te će članice grupe do 2025. godine zaprimiti još 205 novih aviona. U 2016. godini Lufthansa je u svojim avionima dočekala 109,7 milijuna putnika i generirala prodaju od približno 31,7 milijardi eura. Grupacija zapošljava oko 129 000 zaposlenika.
#ExploreTheNew
U vremenima digitalizacije i promjenom potreba kupaca, Lufthansa je shvatila da je potrebno modernizirati izgled zrakoplova kako bi pratila trendove. Najvidljivija promjena je novi logotip zrakoplova. Sada su moderniji i uspješniji nego ikad.
Naravno, svjetski poznati simbol – ždral ostaje simbol za najvišu kvalitetu, izvrsnu uslugu, znanje, pouzdanost, inovativni duh i povjerenje. Tradicionalna žuta će se i dalje biti prisutna, ali će imati više funkcionalnu ulogu na aerodromima za orijentaciju i razlikovanje od drugih.
O ostalim članicama grupacije saznajte više na: Swiss, Brussels Airlines i Austrian Airlines